Zapamiętaj mnie i lub zarejestruj | Zapomniałem hasła

Artykuły Recenzje Harmonijkowe Bitwy
Szukaj Użytkownicy Grupy
Odpowiedz do tematu
Autor
Wiadomość
ma-rucha 

Wiek: 44
Posty: 132
Otrzymał 3 punkt(ów)
Skąd: Płock
Wysłany: 2024-04-20, 12:40    [Harmonijkarz] Mariusz Piotrowski (Pan Harmonijka)

Mariusz Piotrowski znany również jako Pan Harmonijka, zamieszkały w Olkuszu (małopolskie)
sam mówił o sobie tak:

"Interesuję się muzyką od dziecka. Mój Ojciec grał na harmonijce ustnej polską muzykę ludową.
Gram na harmonijkach ustnych od 10 lat. Zafascynowałem się tym instrumentem w 2009 roku, słuchając bluesa, country, folk i różnych utworów muzyki rozrywkowej.
Na początku grałem przy okazji różnych imprez z przyjaciółmi grając najczęściej przy ognisku do akompaniamentu gitarzystów.
Przez pierwsze 6 lat gry na harmonijce byłem samoukiem podpatrując grę różnych mistrzów na Youtube.
W 2015 roku postanowiłem jednak poszerzyć swoje umiejętności gry na harmonijce i przez 2 lata brałem prywatne lekcje u znanego mistrza harmonijki jazzowej - Marcina Dyjaka.
Swoje umiejętności kształciłem również na różnych warsztatach muzycznych w klasie harmonijki, m.in. pod okiem Maestro Zygmunta Zgrai i Bartosza Łęczyckiego.
Jestem laureatem XXVII Ogólnopolskiego Konkursu Gry na Harmonijkach Ustnych "HAKAM" 2017 r. w Kamieniu k/Rzeszowa. Grywam jako solista w różnych projektach muzycznych z akompaniamentem gitary, pianina, oraz solo do podkładów muzycznych. Grywam również w Domach Kultury, na wernisażach, wystawach sztuki i różnych eventach. Muzyka jest moją wielką pasją i w najtrudniejszych chwilach w życiu stała się najlepszym przyjacielem i terapeutą życiowym...

Wypowiedź powyższa powstała w roku 2019 na potrzeby fanpage nowo powstałego wówczas duetu instrumentalnego: PAN HARMONIJKA I KLAWISZMAJSTER - i obrazuje dosyć dobrze muzyczną drogę Mariusza.